lördag 17 maj 2014

Hur kan man vara kräkfärdig men ändå tänka på mat?

Jag har ätit massor, mat, popcorn, godis.. Efter en stor chai latte mår jag skit, så pass att jag kommer att rulla till sängen istället för att gå.

Trots det så har jag bara mat på hjärnan. Jag vill laga någon slags mild smörstekt fisk med djupa smaker och krämigt tillbehör, jag vill fritera vaniljkräm, jag vill baka chai tryfflar och baka något som måste jäsa... Är jag onormal tro?

Något fel är det nog på mig i alla fall, någon morgon människa är jag då definitivt inte. Inatt läste jag Brott och Straff för vi skulle diskutera den idag i skolan, dock somnade jag någon timme innan jag skulle iväg. I soffan. Med kläderna på. Det har jag nog aldrig lyckats med förut. I suck! Mardrömmar fick jag av boken med, vilken sorglig figur:-(

Provkörde för övrigt en Kia Sportage, Fifa edition idag. Big mistake! I'm in luv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar